Draga mamica, predstavljaj si, da bi porodniški dopust preživljala ob druženju z drugimi mamicami, si s pogovorom izmenjala izkušnje in zraven še potelovadila.

Se po porodu v svojem telesu počutiš drugače? Čutiš, da so trebušne mišice bolj popuščene? Bi se rada postopoma znebila trebuščka, ki je ostal po porodu? Okrepila še zadnjico, noge in hrbet? Se počutiš zakrčeno, še posebej v hrbtenici, zaradi pestovanja in nošenja dojenčka?

Ti in tvoj dojenček sta prvo leto zelo povezana, saj dojenček potrebuje pozornost, nežnost, ljubezen in varnost. Zato je zate primerna vadba, na kateri sta lahko prisotna oba. Otroček bo v prijetnem okolju počel marsikaj: se razgledoval, igral, kobacal, jedel, spal, skratka kar koli bo takrat najbolj potreboval. Ti pa si našla vadbo, kjer lahko v njegovi družbi okrepiš dele telesa, ki po porodu potrebujejo posebno nego.

Ne veš, kdaj po porodu in kako bi začela? Čisto enostavno, s klikom na spodnji gumb.

pilates-z-dojenčki

Ali veš, da je pilates vadba meni po porodu zelo pomagala?

  • Pozdravila sem si razmik trebušnih mišic (diastazo).
  • Okrepila sem svoje trebušne mišice in mišice medeničnega dna.
  • Okrepila se sem pravilno držo in dvigovanje dojenčka.
  • Okrepila sem mišice, ki so zaradi prisilnih drž in ponavljajočih se gibov ob rokovanju z dojenčkov (pestovanje, dojenje, uspavanje, nošenje lupinice…) bolj obremenjene.
  • Postala sem spet bolj fit.
  • Naučila sem se sprostiti in umiriti ob prisotnosti dojenčka.

Pomembna komponenta pilates vadbe pa je tudi tridimenzionalno dihanje, ki vključuje prepono, medrebrne mišice in mišice medeničnega dna. Vse to boš začutila v boljšem počutju, ker se boš na vadbi dobro predihala, okrepila pljuča, odplaknila stres in odpadne produkte iz telesa. Močne mišice medeničnega dna dobro podpirajo notranje organe (spodnji del trebuha se ne izboči), varujejo pred inkontinenco in izboljšujejo spolno življenje.

Pilates ura je sestavljena iz treh delov:

  • ogrevanja, kjer boš pripravila telo na vadbo z lažjimi vajami in treniranjem dihanja,
  • glavnega dela, kjer se boš naučila vrsto različnih vaj za krepitev in gibljivost z različnimi rekviziti (mala žoga, trak, utežke),
  • zaključka vadbe s kratkim sproščanjem ali meditacijo.

Mnenja zadovoljnih mamic, ki so preizkusile pilates z dojenčki

Ana F.

»Ko sem bila še noseča, sem si želela, da bi po porodu lahko čim prej začela utrjevati telo. Klarina kombinacija pilatesa z dojenčki se je izkazala za čudovito izkušnjo za oba. Klara tenkočutno poskrbi zame, da znova krepim notranje mišice, in za mojega malega, ki lahko v pozitivnem vzdušju spoznava prve prijatelje in se marsikaj novega nauči.« Ana F.

Miša F.

»Pilates z dojenčki s Klaro me je zelo pozitivno presenetil. Klara postopoma povečuje težavnost vadbe, da mimo grede pridobivaš nazaj moč v telesu, ob tem pa se otroci postopoma navajajo na druge otročke in nov prostor, kar je sigurno dobra priprava na vrtec. Spoznaš še druge mamice iz neposredne bližine in seveda dobiš marsikateri nasvet. Klara na začetku preveri tudi stanje mamic (npr. razmik trebušnih mišic) in pazi, da ne delaš neprimernih vaj. Skratka, priporočam za dobro počutje in druženje mamic in dojenčkov.« Miša F.

Ana L.

»Za mano so trije porodi, veliko nošenja otrok in težave s hrbtom. K sreči sem začela z obiskovanjem pilatesa. Bolečine v hrbtu so se razpolovile že po dveh obiskih, drža se je izboljšala, telo se ob vajah odpira in razbremeni. Vadba je dinamična, strokovna, individualen pristop omogoča, da vaje delaš pravilno in narediš nekaj dobrega zase, svoje telo in dušo! Predvsem me veseli, da Klara pozna žensko telo in je strokovnjakinja za poporodno obdobje. Ni mi potrebno iskati varstva za dojenčka - naš Klaro obožuje in se na vadbi veliko smeji.« Ana L.