S pomočjo različnih pilates programov ...

... in drugih vadb ti pomagam razbremeniti in okrepiti fizično telo, sprostiti ramenski obroč (če veliko sediš ali delaš za računalnikom), olajšati napetosti ali bolečine v hrbtenici in ozavestiti pravilno, zdravo držo telesa. Z vajami boš okrepila zadnjico, trebušne in mišice medeničnega dna ter tako preprečila inkontinenco. Za piko na i pa se na mojih vadbah lahko sprostiš, si vzameš čas samo zase, umiriš misli in se razbremeniš.

Na mojih vadbah boš našla lahkoten, gibljiv in fluiden pridih, saj me ples in balet spremljata že od malih nog (pri petih letih sem že podaljševala noge v špičke, skakljala naokrog in hodila na ritmiko za otroke). Mehčale bomo telo in delale na harmonični povezavi celega telesa.

Poseben poudarek dajem na krepitev telesa – zadnjice, nog, trebuha, hrbta in rok. Če čutiš, da bi morala okrepiti določene dele telesa, da imaš kje šibko točko ali bolečine v križu, med lopaticami, v ramenskem obroču, boš na vadbah našla, kar potrebuješ. Moje izkušnje s poučevanjem pilatesa in skupinske vadbe segajo že 18 let nazaj, ko sem opravila prva izobraževanja za vaditeljico pilatesa in aerobike in v teh letih sem pomagala že vrsti različnih strank.

S pomočjo različnih pilates programov …

… in drugih vadb ti pomagam razbremeniti in okrepiti fizično telo, sprostiti ramenski obroč (če veliko sediš ali delaš za računalnikom), olajšati napetosti ali bolečine v hrbtenici in ozavestiti pravilno, zdravo držo telesa. Z vajami boš okrepila zadnjico, trebušne in mišice medeničnega dna ter tako preprečila inkontinenco. Za piko na i pa se na mojih vadbah lahko sprostiš, si vzameš čas samo zase, umiriš misli in se razbremeniš.

Na mojih vadbah boš našla lahkoten, gibljiv in fluiden pridih, saj me ples in balet spremljata že od malih nog (pri petih letih sem že podaljševala noge v špičke, skakljala naokrog in hodila na ritmiko za otroke). Mehčale bomo telo in delale na harmonični povezavi celega telesa.

Poseben poudarek dajem na krepitev telesa – zadnjice, nog, trebuha, hrbta in rok. Če čutiš, da bi morala okrepiti določene dele telesa, da imaš kje šibko točko ali bolečine v križu, med lopaticami, v ramenskem obroču, boš na vadbah našla, kar potrebuješ. Moje izkušnje s poučevanjem pilatesa in skupinske vadbe segajo že 18 let nazaj, ko sem opravila prva izobraževanja za vaditeljico pilatesa in aerobike in v teh letih sem pomagala že vrsti različnih strank.

Kako se je vse začelo?

Pri zgodnjih tridesetih se je moje življenje obrnilo na glavo. Ti je to poznano? Najprej od znotraj, potem pa še od zunaj. Tako sem norela naokrog, da sem se izčrpala. Od kave do zabave, od trgovine do Katarine, od plesa do peresa, od sestanka do sestanka brez postanka… Težko sem se ustavila. Dokler se nisem tako odločila, se umirila in si vzela čas zase.

Se ti zdi, da te življenje s svojim hitrim tempom prehiteva?
Imaš občutek, da življenje vodi tebe, namesto da bi ti njega?
Ti zmanjkuje časa zase?
Si izčrpana in pod stresom?
Ti misli šibajo in težje zaspiš?
Preveč razmišljaš?

Tako sem se počutila tudi sama in na podlagi več kot deset letnih izkušenj oblikovala sprostitvene in meditativne programe, s pomočjo katerih se boš umirila, napolnila z energijo, regenerirala in si vzela čas zase.

Ko sem pred desetimi leti postala mamica, sem začutila željo, da v svoje vadbe vnesem tudi možnosti za mamice, ki so na porodniški. Če si želiš okrepiti trebušne in mišice medeničnega dna, pravilno dihati, sprostiti križ in lopatice, se zabavati v družbi drugih mamic in dojenčkov, pridi na poporodni pilates, kjer mamice telovadijo skupaj z dojenčki. Bolje se boš počutila, umirila in fizično okrepila (se spravila nazaj v formo, ki si jo imela pred porodom).

Kako se je vse začelo?

Pri zgodnjih tridesetih se je moje življenje obrnilo na glavo. Ti je to poznano? Najprej od znotraj, potem pa še od zunaj. Tako sem norela naokrog, da sem se izčrpala. Od kave do zabave, od trgovine do Katarine, od plesa do peresa, od sestanka do sestanka brez postanka… Težko sem se ustavila. Dokler se nisem tako odločila, se umirila in si vzela čas zase.

Se ti zdi, da te življenje s svojim hitrim tempom prehiteva?
Imaš občutek, da življenje vodi tebe, namesto da bi ti njega?
Ti zmanjkuje časa zase?
Si izčrpana in pod stresom?
Ti misli šibajo in težje zaspiš?
Preveč razmišljaš?

Tako sem se počutila tudi sama in na podlagi več kot deset letnih izkušenj oblikovala sprostitvene in meditativne programe, s pomočjo katerih se boš umirila, napolnila z energijo, regenerirala in si vzela čas zase.

Ko sem pred desetimi leti postala mamica, sem začutila željo, da v svoje vadbe vnesem tudi možnosti za mamice, ki so na porodniški. Če si želiš okrepiti trebušne in mišice medeničnega dna, pravilno dihati, sprostiti križ in lopatice, se zabavati v družbi drugih mamic in dojenčkov, pridi na poporodni pilates, kjer mamice telovadijo skupaj z dojenčki. Bolje se boš počutila, umirila in fizično okrepila (se spravila nazaj v formo, ki si jo imela pred porodom).

Sem:

  • Inštruktorica pilatesa in skupinske fitnes vadbe (Fitnes zveza Slovenije).
  • Pilates Coach Instructor (Fitpro).
  • Vaditeljica aerobike (Gimnastična zveza Slovenije).
  • Hot Iron Instructor (Fitpro).
  • Učiteljica energijskih, meditacijskih in sprostitvenih tehnik (Magičnost gibanja, delavnice po metodi Barbare Brennan).
  • Certificirana učiteljica masaže za dojenčke (IAIM).
  • Univerzitetna diplomirana ekonomistka (Ekonomska fakulteta v Ljubljani).
  • Certificirana učiteljica mentalne aritmetike (Kid Genius).
  • Glasbenica: igram klavir (glasbena šola).
  • Baletka in plesalka (baletna šola, Kazina, Intakt).
  • Pisateljica: napisala sem pravljico Zajček, veter in modri balon (samozaložba) in s poglavjem Otrok, moj učitelj kot soavtorica sodelovala pri knjigi Z namero do zavesti, srčnosti in svobode (založba Primus).
  • Mamica: rada se igram in veliko časa preživim s sinom in tudi drugimi otroki.
  • Umetnica: slikam na platno.
  • Občudovalka narave, še posebej travniških cvetlic in gozda.
  • Obožujem jedi s čebulo in česnom, a obljubim, da jih ne bom jedla pred vadbo. 🙂

Tukaj lahko prebereš nekaj mnenj zadovoljnih strank

Helena S.

»Bolečine v križu po porodu in zaradi nošnje malčka se me prisilile v akcijo. Pilates mi je glede na dinamiko in zahtevnost vaj predstavljal dobro izbiro, bližina doma pa nadvse praktično rešitev. Vendar pa je zaradi umirjene in prijetne vaditeljice postal izvrstna telovadba in sprostitev za telo in dušo. Klarine vadbe obiskujem že leto in pol, kar je moj rekord!!! K temu pa verjetno pripomorejo blagodejni učinki na križ in sopilatke, ki se po fizični sprostitvi po koncu podružimo na obvezno-neobvezni pijački - čvek v bližnjem lokalu.« Helena S.

Karmen M.

"Tvoj pilates je odličen. Tekoče izbiraš vaje in vse se mehko preliva; na vadbi mimogrede izgubim občutek za čas. In naslednji dan ravno prav čutim celo telo." Karmen M.

Jona R.

"Že leta imam bolečine v sklepih, zato je bil pilates logična izbira. V majhni skupini je vadba zelo prijetna in zabavna. Zaradi pilatesa znam sprostiti ramenski obroč in imam manj bolečin pri delu z računalnikom. Zelo so mi pomagale tudi vaje za krepitev zadnjice in stegen, saj imam manj bolečin v kolkih. Pa še zadnjica lepše izgleda :-)"  Jona R.