7 super zabavnih vaj za krepitev telesa in sprostitev,
ki jih delaš v vodi

Ti vadba v notranjih prostorih trenutno ne ustreza?

Si več časa v naravi?

Obožuješ plavanje v morju, jezeru ali bazenu?

Potrebuješ hiter in učinkovit trening za celo telo?

7 super zabavnih vaj za krepitev telesa in sprostitev,
ki jih delaš v vodi

Ti vadba v notranjih prostorih trenutno ne ustreza?

Si več časa v naravi?

Obožuješ plavanje v morju, jezeru ali bazenu?

Potrebuješ hiter in učinkovit trening za celo telo?

Video združuje naravo, vaje za krepitev telesa, boljše počutje in sproščanje, saj jih delaš v morju ali jezeru. Če pa tvoji otroci tako kot moj desetletnik trenutno obožujejo bazene in nore tobogane, pa jih lahko narediš, medtem ko čakaš v bazenu.

V njem ti pokažem 5 učinkovitih vaj za krepitev večjih mišičnih skupin (trebuha, zadnjice, nog, rok, ramen in hrbta) in 2 vaji za sprostitev, regeneracijo ter uravnovešanje.

Vaje so praktično prikazane, zelo enostavne, da si jih hitro zapomniš in primerne za treniranje na prostem ali v bazenu, kar med tvojim priljubljenim dopustom ali izletom.

Dihaj, gibaj in uživaj!

Video združuje naravo, vaje za krepitev telesa in boljše počutje ter delo z družino, saj ga je posnel deset letni sin, z mano pa »trenira« tudi kužek Frik.

V njem ti pokažem 7 super enostavnih vaj za krepitev večjih mišičnih skupin, ki jih delaš v naravi:

  1. trebušnih mišic,
  2. vaja za koncentracijo, koordinacijo in ravnotežje,
  3. stabilizacija trupa,
  4. krepitev rok in ramenskega obroča,
  5. nog in zadnjice,
  6. prsnih mišic in
  7. krepitev zgornjih hrbtnih mišic.

Vaje so praktično prikazane, zelo enostavne, da si jih hitro zapomniš in primerne za treniranje na prostem, kar med tvojim priljubljenim sprehodom. Ne potrebuješ drugega kot kakšen štor ali hlod. Uživaj!

Poleg videa ti podarim še 5-dnevni spletni tečaj, kako boš svojo vadbo še izboljšala in nadgradila.

V svoj e-poštni nabiralnik, boš 5 dni zapored prejemala nasvete o različnih temah: kako aktivirati zadnjico in trebušne mišice, katera hranila so pomembna za aktivno žensko, kako ohranjati dnevno ravnovesje in še kaj.

Zato hitro vpiši svoj e-mail in si prenesi svoj video!

Poleg videa ti podarim še 5-dnevni spletni tečaj, kako boš svojo vadbo še izboljšala in nadgradila

V svoj e-poštni nabiralnik, boš 5 dni zapored prejemala nasvete o različnih temah: kako aktivirati zadnjico in trebušne mišice, katera hranila so pomembna za aktivno žensko, kako ohranjati dnevno ravnovesje in še kaj.

Zato hitro vpiši svoj e-mail in si prenesi svoj video!

    Strinjam se s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani Dihaj gibaj. Z vašimi osebnimi podatki ravnamo skrbno, v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in v skladu s splošno uredbo o varstvu podatkov (GPDR).